July 22, 2011

Singe VS Harimau..



Hohoho.. sok game Malaysia VS Singapore  for world cup qualifiqation.. agak2 sape menang? neves wohh. ececeh cm aku lak yg jadi player nye kn. haishh xde makne nyer ak gurl oke. Btw sebagai seorang warganegara malaysia kita memang wajib untuk bagi sokongan la kt team negara kita. we're fight for WorldCup qualified tu. aku ulang lagi sekali for "WORLD CUP" oke peeps of cos we should proud of our country. 


Game esok venue die kat singapore so surely la ak tak dapat nak pegi kn. p xpe,just hopping for their best. next week still ade. . hehe. Next game will be on thursday 28.july.2011 kat Stadium Bukit Jalil. haa this time memang aku hope sangat dapat pegi la.. ticket price memang xde masalah but yg masalah nyer ak nk ajak sape g skali?? xkan la nk g sensorang kowt.. abang2 aku sume pon jaoh so mmg xdan la nk ajak deowang kn. adess.. sape nak teman aku g ni ??? ade x sape2 yang pegi game tu nanti. meh la halo2 aku. leh kite ramai2 wat rombongan che kiah ke stadium tu...huhuhu~ 


P pape pon i should decice a.s.a.p... tkot tiket sold out. haiyaa!! janganlah begitu.ahaha.. 
pegi! xpegi! pegi! xpegi! pegi! xpegi! pegi!! haishhhh... jiwe kacau le gini..HUHU
Yang penting aku sokong "Harimau Malaya" ..break a leg dude ^___^



But before that aku ade soalan utk korang2.. 
"   Bile singa lwn rimau ape jd ....??  "



lots of love,
erin

No comments:

Post a Comment